Baju lkut Bentuk B4dan Umpama Macam Kau Berb0geI, Netizen B3rang Dengan Azira Shafinaz

Penyanyi dan pelakon Azira Shafinaz selesa mengambil pendekatan untuk berdi4m diri dan mengunc1 mulut berhubung d4kwaan netizen yang menyifatkan penampilannya kini semakin ber4ni dan s3ksi.

Azira tidak mahu kenyataannya kelak dis4lah tafsir dan membuka lebih ruang dan peluang buat netizen untuk terus menerus mengec4mnya.

“Minta m4af sangat. Pasal 1su ini, nanti orang sal4hkan saya semula. Lebih baik saya tak kata apa-apa tentangnya”

“Saya tak ada nak komen apa-apa. Perkara ini sens1tif. Cakap s4lah, tak cakap pun s4lah”

“Minta m4af sangat. Pasal 1su ini, nanti orang sal4hkan saya semula. Lebih baik saya tak kata apa-apa tentangnya,” katanya.

Terdahulu, Azira atau nama sebenarnya Azira Shafinaz Ramlan t3ruk menerima kec4man ramai selepas tampil ber4ni berpakaian s3ksi dan menc0lok mata dalam media sosial.

Lengkap berbusana ket4t jenis tube b0dycone dress berona coklat gel4p, ruangan Instagram Azira dihujani pelbagai kec4man yang rata-rata terk3jut dengan imejnya itu.

Menjengah ruangan komen, warganet menyifatkan imej yang digayakan Azira terlalu s3ksi sebagai wanita Islam dan seharusnya tidak perlu dikongsi dalam media sosial.

“Baju ikut bentuk b4dan umpama macam kau berb0g3l. Harap tiada siapa sokong dan ikut cara dia berpakaian begini”

“Akak dah tak macam dulu, dulu akak tak s3ksi, sekarang makin s3ksi. Kenapa kak? Saya nak akak yang dulu. Saya tak sanggup tengok Azira Shafinaz yang begini”

“Aur4t tu kak. Tak perlulah nak ‘belanja’ sangat. Awak tu orang Islam,” komen netizen.

Dalam pada itu, ada juga segelintir netizen yang tidak hanya mengh3ntam dan men3mplak anggota kumpulan De Fam itu sewenang-wenang, namun menasihatinya untuk berubah secara perlahan-lahan ke arah kebaikan.

“Berubahlah. Masih ada masa, hidup kita ini sekali dan sebentar sahaja,” tulis mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Sumber : Kosmo/achikdia.com