“Walau Dah Kenal Lama, Saya Tak Pernah Amb|l RM1 Pun Duit DSV”

Sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-27, bekas pemb.antu peribadi Datuk Seri Vida iaitu Ahmad Iqbal menerima kejutan daripada jutawan kosmetik itu.

Menerusi video dikongsikan, Iqbal dil.ihat sebak dan tidak dapat berk.ata-kata dengan kejutan berkenaan. Lebih menyentuh hati, Iqbal berkata sejak dari awal perkenalan dia berharap dapat menjaga Vida.

“Sejak dari awal kenal DSV, saya harap dap.at menjaga dia sampai bila-bila. Walau saya kenal lama, saya tak pernah ambil seringgit pun duit DSV tanpa pengetahuan.

“Saya janji, saya akan jaga anak kita, Cik B dan Kacak sam.pai bila-bila. Sampai mereka besar, sampai mereka berjaya. Terima kasih bagi kebaikan kepada saya, banyak mengalah dengan saya.

Dalam pada itu, Iqbal berkata Vida banyak mematangkan diri.nya serta mengharapkan perkahwinan mereka yang akan dibina tidak lama lagi akan diberkati

“Saya banyak perkara tak matang, DS yang mematangkan saya. Saya nak perkahwinan yang berkat sampai hujung nyawa,” katanya.

Terdahulu, Vida memaklumkan bakal berkahwin deng.an Iqbal pada Disember ini, namun dia belum keberanian untuk berbincang mengenai hal perkahwinannya dengan anak-anak terutamanya dengan Cik B.

Bagaimanapun, menerusi Melodi semalam, Cik B menga.kui tidak bersetuju untuk ibunya berkahwin lagi serta mempunyai hubungan kurang baik dengan Iqbal..

sebelumnya,

Bakal menamatkan zaman janda dengan beka.s pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal, jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida berkata dia serius untuk berkahwin dan mungkin jodohnya sudah sampai.

Bagaimanapun, Vida berkata dia belum bera.ni untuk memberitahu Cik B mengenai perkata itu. Menerusi temubual bersama Melodi yang disiarkan tengah hari tadi, Cik B berkata dia tidak setuju dengan keputusan ibunya untuk berkahwin lagi.

“Saya deep down saya sangat kurang se.tuju. Mama umurnya pun dah tua, abang Iqbal baru umur 25. Macam mana abang Iqbal umur 25 suka orang tua. Mesti ada sebab. Macam saya memang sangat tak setuju mama dia nak anak lagi. Cukuplah saya dengan Kacak. Mama ni bila dia bercinta, dia macam cinta buta.

“Ya betul disebabkan faktor usia saya ti.dak merestui. Dan kalau mama dijodohkan dengan orang yang tua, sepadan umur, tak kisah what gonna be happen sebab mama tak suka orang tua. Mama memang suka orang muda juga,” katanya.

Dalam pada itu, Cik B mendeda.hkan dia dan Iqbal tidak mempunyai hubungan yang baik dan sering kali bergaduh. Malah, hubungan mereka sangat renggang.

“Saya dengan abang Iqbal ni memang tak ngam. Saya selalu gaduh dengan dia. Gaduh tu bukan gaduh biasa biasa. Saya gaduh dengan dia memang luar biasa.

“Hubungan kami memang san.gat reng.gang. Saya tak nak kom.en banyak, sebab banyak saya nak cak.ap tapi saya biarlah pada diri saya sendiri,” katanya.

Kata Cik B lagi, pada awalnya dia meny.angkakan kontroversi perkahwinan ibunya itu hanya marke.ting semata-mata tetapi tidak sangka ianya serius. Namun, jika sudah ditak.dirkan jodoh mereka, dia berharap ibunya gembira.

“Sebenarnya saya ingatkan marketing tapi nampak m.acam betul betul pulak. Ya Allah taku.tnya tapi harap-harapnya memang marketing lah. Saya pun macam tak nak lah ada ayah baru. Saya pun dah cukup dah ada 5 ayah.

“Kalau jodoh mama dengan abang Iqbal saya hara.pkan mama happy, ikutlah mama nak buat apa. Saya memang taknak mama kahwin dengan abang Iqbal,” katanya..

Diakhir temubual itu, Cik B sempat meniti.pkan pesanan buat ibunya supaya supaya meni.lai dahulu niat mana-mana lelaki yang mendekati di.rinya sama ada kerana cinta atau sebaliknya.

sumber: rotikaya

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Borak La Apa Pon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut: