D|va AA Mengamvk Nasi Lemak KFC T|dak Disertakan Ikan Bilis

Sebut sahaja nama Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA, pasti ramai tahu pengac.ara terkenal lant,ang menyu.arakan rasa tida.k pu.as hati dengan isu di me.dia sos.ial.Baru-baru ini, perko.ngsian Azwan di laman Twit.ter menjadi per.hatian apabila mem.aki sebuah restoran makanan segera kerana menu Nasi Lemak dipes.annya tid.ak dima.sukkan ikan bilis.

Difahamkan, Azwan membeli Nasi Lemak tersebut mener.usi pandu lalu KFC namun bera.ng apabila tidak lengkap apabila tiada ikan bilis.“Kau teng.oklah drive-thru ya Nasi Lem.ak KFC sebab tak tahu nak makan apa dah. Tapi beli nasi lemak kau tengok apa yang ada. Ini of cou.rse nasi dia, tu sa.mbal dia, telur, timun, kacang.

Dalam pada itu, Azwan turut kec.ewa kerana harga yang dike.nakan untuk Nasi Lemak tersb.eut agak ma.hal namun tidak len.gkap seperti yang sepatutnya.

“Mana ikan bili.snya? Ikan b.ilis kau sor,ok cel.ah pant*t mak kau ke? Bod.ohnya ban.gsatnya kau KFC! Caj aku ma.hal-m.ahal ikan bilis pun kau tak mampu nak bagi. Haritu aku ma.ki hamun ay.am kecik. Vir.al. Ni KFC nasi lem.ak l*bang pant*t mak engkau,” katanya.

Terda.hulu, Azwan pernah mel.uahkan rasa kece.wa berikutan saiz ayam goreng yang dib.elinya semakin kecil dan sama dengan saiz seekor bur.ung puy.uh.

sumber: rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut: