“Kau Nak Mak M4ti Sebab Tidak Tahan Fitn4h Ke” Ibu Aliff Syukri Svmp4h Seran4h SeIepas Muncul Di lG Lagi

Tindakan usahawan sensasi Datuk Aliff Syukri yang kembali menggunakan media sosial mengundang kec4man termasuk ibunya sendiri, Rozita Ibrahim.

Rozita dalam komen ditinggalkan dalam hantaran terbaharu Aliff memberitahu sudah tidak tahan menanggung fitn4h ekoran perbuatan anaknya itu.

Usahawan itu juga menyifatkan Aliff sebagai seorang yang tidak serik melakukan perkara mengundang kec4man orang ramai.

“Kebulur sangat dengan lagu ke? Tak habis lagi? Tak aman hidup mak. Kau nak mak m4ti sebab tidak tahan fitn4h. Lagu b4ngang! Kau ini memang tak makan sam4n, kan? Mak ng3ri nak baca fitn4h, yang kau pula selamba,” katanya.

Tangkap layar komen yang ditinggalkan oleh Rozita Ibrahim buat anaknya, Aliff Syukri.

Komen pedas Rozita itu dibuat selepas Aliff memuat naik video teaser lagu terbaharunya berjudul Baby Sayang yang akan dilancarkan pada 17 Ogos 2022.

Seperti meny1ndir netizen yang mengec4mnya, Aliff yang mengenakan kemeja-T berwarna putih dan seluar jean tampil menari dengan sebatang kayu mop dalam video berkenaan.

Dalam komen sama, Rozita terkilan dengan keputusan Aliff yang lebih mementingkan pihak pengurusan rakaman lagu tersebut berbanding tegvran daripadanya.

Rozita turut memberi amaran kepada Aliff agar tidak mencarinya sekiranya ternampak usahawan itu bersama wanita atau memegang mereka.

“Tak serik-serik. Kalau mak nampak ada perempuan atau kau pegang tangan perempuan, mak har4mkan kau cari mak”

“Manusia kebal betul kau, kan? Kami semua terpalit. Kau lebih pentingkan pengurusan rakaman daripada teguran mak”

Setakat sam4n RM50,000 itu pilihan kau ya? Mana nak undur diri, padam video seminggu tak sampai kau bertahan,kan?,” tulisnya.

Tangkap layar video Aliff Syukri menari dengan sebatang mop.

Sebelum ini, Rozita pernah meminta agar Aliff mem4dam semua video tarian gelek di setia platform media sosial miliknya.

Aliff pada Jumaat lalu sambil menangis tersesak-esak memohon maaf kepada ibu, isteri dan anak-anaknya selain memberitahu akan mengundurkan diri daripada media sosial.

Usahawan itu juga mendedahkan dirinya seorang penghidap masalah kesihatan mental tahap dua sebelum bertindak memadam semua hantaran di Instagram.

Sumber: mStar/achikdia.com