Lelaki lni Kant0i Cur4ng UIang2 Ucap Syukur Sak1tkan Hati lsteri, BoIeh Dia Kata Aku Tak Kira AIIah Ke Apa Ke

Baru sahaja memasuki bulan Ramadan dan umat Islam di Malaysia juga masih berada dalam keadaan tenang sahaja. Bulan mulia ini seharusnya para muslimin memenuhkan aktiviti harian dengan melipatgandakan ibadah agar puasa yang dijalankan memperoleh lebih banyak pahala.

Namun begitu, berbeza dengan perkongsian seorang pengguna TikT0k apabila memuat naik video pergad0han dengan suami sehingga lelaki itu bersetuju melepaskannya.

Kant0i cur4ng dengan wanita lain.

Tujuan wanita berkenaan memuat naik video berkenaan adalah untuk memaklumkan kecur4ngan suaminya walapun mereka baru sahaja bernikah sebulan yang lalu.

Lebih meny4kitkan hati wanita berkenaan adalah tindakan lelaki itu yang dikatakan meniipu kerana selepas berkahwin baru tahu dirinya merupakan isteri yang keempat selepas suami kahwin cer4i lebih dari sekali.

Isteri minta cer4i terus ‘tunaikan’

Dalam video yang dikongsikan, wanita itu memaklumkan yang suaminya berlaku cvrang dengan menghantar mesej, menelefon serta berbalas e-mail dengan seorang wanita yang dikenali sejak mereka belum bergelar suami isteri.

Dapat juga didengar yang lelaki itu mulai mengam0k dan meminta wanita tersebut mengambil semua barangnya di dalam kereta dan menunaikan ‘impian’ wanita berkenaan untuk bercer4i.

Lepas kahwin baru tahu yang dia kahwin cer4i 3 kali.

Lelaki yang masih dalam keadaan mar4h itu terus mengenakan pakaian dan keluar dari rumah selepas berlaku perbal4han mulut. Video yang dirakam secara curl² itu telah mendapat perhatian ramai selepas dimuat naik sendiri oleh wanita tersebut.

Hari ketiga kahwin dah kant0i cur4ng.

Sebelum ni pernah naik tangan.

Menerusi ruangan k0men, wanita itu juga ada membalas beberapa pertanyaan daripada netlzen dan mengakui yang lelaki itu pernah ‘naik tangan’ kepadanya dan mula membuat pelbagai alasan selepas kant0i berlaku cur4ng.

Macam tak berapa okey je lelaki macam ni.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netlzen mengakui tak0t dengan lelaki seperti itu. Mana tidaknya, baru sahaja berkahwin, isteri didkwa telah meminta cer4i disebabkan perangai yang masih cur4ng dengan wanita lain.

Mereka juga agak terg4nggu dengan tind4kan lelaki itu yang mengucapkan syukur selepas bergad0h mulut dengan isteri termasuklah sudah tidak langsung menghormati bulan Ramadan ini.

Hari2 hidup dalam ketak0tan.

Angkat kaki, bla sis. Dengan nama Allah pun dia boleh kata macam tu.

Tak payah nak ‘Alhamdulillah’ sangatla kalau lepas buat ter0k.

Dia ada mas4lah ment4I ke?

Sumber: TikTok