Rupanya Dia Berkawan Dengan SkandaI Shuk, Bek4s Kawan Ded4h Per4ngai Ira Kazar

Pendedahan yang dibuat oleh Puteri Sarah Liyana berkenaan rumah tangganya yang diganggu oleh selebriti muda, Ira Kazar baru-baru ini agak mengejvtkan ramai.

Puteri Sarah juga sempat mempertlkaikan tindakan tidak berm0ral anak kepada pelakon senior, Kazar Saisi itu yang tak ptus-ptus mengganggu suami orang sedangkan dia sudah mempunyai teman lelaki.

“Yang penting laki tu h0t dan kaya”

Oleh sebab itu, seorang wanita yang memperkenalkan diri sebagai ‘bekas’ kawan kepada Ira telah tampil mendedahkan perangai sebenar selebriti muda itu yang dikatakan menjadi pnca perg0lakan rumah tangga antara Puteri Sarah dan suaminya hampir 3 tahun.

Menurut wanita dikenali sebagai miraabakri yang dikongsikan melalui Insta Story, dia telah mengenali Ira Kazar sejak 19 tahun lalu.

“Takkan lah tiba-tiba Syamsul terh3geh-h3geh kat kau. Siapa kau? Benda takkan jadi kalau kau tak tawar sesuatu”

“Aku bukan tak kenal kau perempuan. Kau kalau bab benda macam ni kau laju je. Yang penting laki tu hot dan kaya. Kau pslko mamat tu, kau ac4h orang kejar kau pula,” tulisnya.

Simp4ti terhadap nasib Puteri Sarah

Tambahnya, sejak mereka masih berkawan, dia kerap kali menegur sikap Ira namun langsung tidak diend4hkan.

Selepas mengetahui Puteri Sarah telah menjadi ‘mngsa’ kepada sikap bekas rakannya itu, dia akui cukup simp4ti dengan nasib yang menlmpa pelakon berkenaan memandangkan kerap menerima ugvtan serta ganggvan daripada Ira.

Kalau kau s3ksi tapi perangai macam sund*l, kau ingat orang nak buat jadi bini ke? Kau dah perangkap dia, lagi mahu sembang kuat. Sebab tu aku cakap kerja! Kerja! Sebab bila kerja, kau tak sibuk nak itu ini. Ada duit sendiri,” kata Mira.

Tak reka cerita. Tak ada kena mengena dengan keluarga

Dalam pada itu, Mira sempat menegaskan yang dia sama sekali tidak mereka cerita kerana mendapat sumber yang sahih serta dia sendiri pernah berkawan dengan Ira.

Walau bagaimanapun, dalam hal ini dia tidak mahu orang ramai menyentvh perihal bapa kepada selebriti muda itu kerana pelakon senior berkenaan merupakan insan yang baik serta tidak terlibat dalam permas4lahan yang dibuat oleh anaknya.

Kawan dengan sk4ndal Shuk?

Mira juga mendkwa Ira berkawan wanita yang pernah menjadi skandal Shuk Sahar dan tindakan mereka menganggu rumah tangga orang juga hampir sama.

Biar dia yang cerita

Dalam perkongsiannya yang lain pula, Mira menyatakan apa yang didedahkan itu bukan fltnah tetapi kenyataan. Ujarnya lagi, disebabkan Puteri Sarah tidak mahu membuka cerita, biar dia yang ceritakan perkara tersebut dahulu.

Terdahulu, Puteri Sarah ada memberi am4ran kepada Ira Kazar supaya tidak lagi mengangu rumah tangganya sedangkan dia sudah mempunyai teman lelaki.

Puteri Sarah juga meminta anak kepada Kazar Saisi itu menjaga marvah dan tidak sibuk merebut suami orang yang tentunya sudah mempunyai keluarga.

Nak tahu cerita sebenar pergi ke IG Mira
Menjengah ke ruangan Insta Story Puteri Sarah, dia ada memuat naik kembali perkongsian daripada Mira dan meminta netlzen yang mahu tahu cerita sebenar untuk membaca sendiri apa yang ditulis oleh bekas kawan kepada Ira.

Walau bagaimanapun setakat ini belum ada kenyataan daripada pihak Ira Kazar memandangkan dia seakan mengambil langkah berdiam diri sahaja.

Suami Puteri Sarah juga masih lagi belum mengeluarkan sebarang penjelasan dan diharap rumah tangga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber:OMM