Yusuf Azmi Bidas Kr1tikan Takde 0tak Azwan Ali, Minta Bersemvka Jika Tak Pvas Hati, lni Taktik Kotor Utk Cari Rezeki

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh Yusuf Azmi berkenaan kritikan yang diberikan Azwan Ali untuk beliau mendpaat perhatian para netizen kerana kritikan tersebut sepertinya sudah melebih lebih kerana kenyataan Azwan Ali tersebut membuatkan nama dan maruah Yusuf Azmi buruk dan tercalar.

Peristiwa tersebut berlaku apabila satu klip dikongsikan di aplikasti Tiktok dimana Yusuf Azmi dijemput hadir ke majlis ‘Open House’ baru baru ini dan terserempak dengan rakan yang sudah lama beliau tidak ketemu. Beliau yang cuba meraikan pertemuan tersebut terus mendakap erat teman beliau tersebut mendapat kritikan dari Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA.

Klip yang dikongsikan oleh Yusuf Ali kelihatan begitu profesional dalam percubaan untuk menyelesaikan isu tersebut dengan baik. Rakaman beliau untuk mempersoalkan krebiliti Azwan Ali sebagai seorang selebiti untuk datang bersemuka dengan beliau dna ingin mempersoalkan akan kenyataan yang diberikan oleh Azwan Ali di laman sosial dimana Yusuf Ali disamakan dengan makhluk Allah yang lain dan yang paling rendah martabatnya.

Kenyataan Azwan Ali tersebut membuatkan Yusuf Azmi sedikit bengang sehinggakan beliau menyatakan bahawa kali ini Azwan Ali silap pilih lawan kerana jika isu tersebut masih berlarutan, beliau tidak segan untuk menggunakan kekerasan keatas Azwan Ali kerana selebritu itu dikatakan sudah terlalu melebih.

Rakaman penuh boleh ditonton di:

Pelbagi komen diberikan seperti:

@aqilah ismah:”Saya takut boleh pekak sampai ke alam barzakh, belum lagi Kena bedal dengan malaikat maut kat dalam tu “amik ayat dia..

Syafiq Shah:Akhirnye mmg ak nk diva kene skli

miekomiee:Habis la mu not my level sgt ambik

Farhan Afnan:Kasi bangg. Dah lama aku panas ngn Diva AAA ni. Akhir nya dia jmpa pun lawan dia.

SomethingElse:silap org ni dia kacau

Aamirul Hakim:sebelum ni dia maki maki ornag takde yang berani lawan. kalini baru dia tahu buku bertemu ruas

azrul hazif:buat kasi jadi, jgn depan2 “kita slow talk”. adik menteri tu nk jgk tgk kena jentik

EsmetUlampaku:jgn ikut emosi sgt kanda lawan perundangan insyallah blh menang..Diva AA pun bukan kaleng2

apexXokay:”belom lagi kene bedal ngan malaikat maut dlm tu”

toyol_09:kena bagi sekali mana thu terus dpt hidayah dr kanda..terus berbudi bahsa

Berikutan itu, kesimpulan bagi rakaman dari Yusuf Azmi, beliau cua menyatakan tidak salah Azwan Ali menegur beliau namun cara yang dilakukan oleh selebriti tersebut tetap salah dan boleh dikenakan undang undang jika didapati bersalah walaupun selebriti tersebut menutup wajah beliau.

Ramai yang menyatakan Azwan Ali merupakan seorang yang gemar menggunakana taktik sebegini untuk mencari punca rezeki untuk diri beliau. Apa apa pun para netizen masih mampu berdoa yang terbaik untuk mereka agar dapat menyelsaikan isu tersebut dengan baik dan tiada pertelingkahan berlaku untuk masa akan datang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Ig YAzmi/achikdia.com