Akhirnya Dr Azra Kekasih Azri Kini Munculkan Diri, lni Katanya Cukup Padu Buat Ellie Suriaty Makan DaIam

Sebelum ini, Ellie berharap individu bernama Dr Azra yang dilaporkan kek.asih kepada bekas suaminya supaya tampil munculkan diri kerana sehingga kini identiti sebenarnya masih dira.gui apabila tidak menjumpai sebarang maklumat terperinci di In.ternet.

Saya tak kisah Azri mencintai orang lain, cuma saya ters.eksa melihat dia dengan cerita-cerita yang keluar sebelum ini. Saya mohon kepada Azra supaya munculkan diri.

“Anak-anak dan rakan-rakan saya buat carian di Internet tapi tidak jumpa sebarang maklumat mengenainya. Siapakah dia sebenarnya? Adakah dia sc.ammer atau peminat? Saya tidak tahu apakah permainan dia. Kalau betul bercinta jangan menyorok”

Akhirnya Tampil Munculkan Diri

Komposer penulis skrip dan novelis, Azra Diera Abdul Hamid, 42, menyangkal da.kwaan bahawa dia adalah seorang sc.ammer seperti yang dianggap banyak pihak.

D.akwaan tersebut timbul apabila maklumat terperinci tentang dirinya serta wajahnya tidak dapat dicari menerusi platform digital.

Bahkan, dalam kalangan orang-orang produksi juga tidak mengenali Azra dan berpendapat bahawa Azra Diera itu hanyalah sekadar nama samaran.

“Mereka nak anggap apapun terpulanglah. Saya tak perlu nak muncul diri pun atas de.sakan atau paksaan orang lain. Saya bukan buat je.nayah pun”

“Azri dah jumpa saya. Azri tau sejauh mana saya sayangkan dia. Saya tak perlukan orang lain untuk menilai hubungan kami”

“Perlukah orang yang dah tak ada kena-mengena dengan Azri ganggu hidup dia? Pr.ivacy dia? Kehidupan peri.badi dia?. Dia nak bercinta dengan siapa pun tak ada kena-mengena dengan individu tersebut lagi. Kenapa perlu nak tunjukkan rasa ins.ecure? Masih ada hati nak bersama lagikah?” katanya.

“Kalau saya sc.ammer, bukanlah Azri orangnya. Azri tengah s.usah sekarang. Yang tolong dia pun saya. S.cammer takkan cari orang yang ada ma.salah. Tanyalah Azri. Dia rasa macam mana bila jumpa saya. Setenang apa dia bila saya ada. Saya tak pernah minta apa-apa pun daripada dia”

“Saya cuma nak dia rasa happy dengan saya. Hidup tak lama. Kita tak tahu bila harinya kita akan dijemput pulang. Selagi ada hayat. Berbahagialah dengan orang yang menghargai kita,” katanya.

“Kalau ini dikatakan jen.ayah, semua yang bercinta dan ada impian yang sama adalah penje.nayah di muka bumi ini”

Azra juga mengakui bahawa dia boleh pergi dan tinggalkan Azri jika dia mahu

“Tapi, saya sayang dia. Saya tak sanggup lu.kakan hati dia. Azri makin bersemangat sekarang. Dia ada impian hidup yang dia tak pernah capai sebelum ini. Sama-sama kita doakan dia. Tengok dia berjaya. Dia dalam proses membentuk dan memperbaiki diri dia ke arah lebih baik”

“Saya gembira tengok perubahan dia. Dulu saya kenal dia sebagai seorang lelaki yang penuh dengan rasa tert.ekan, st.res dan berma.salah. Tapi sekarang makin hilang semua itu. Boleh lihat kegembiraan dan keceriaan dia sekarang. Jumpalah dia kalau rasa apa yang saya cakap ni tak betul. Tengok sendiri dia yang sekarang ini” katanya lagi.

Jelas Azra lagi, tumpuan dia dengan Azri sekarang ini adalah sama-sama membangunkan kerjaya mereka dan menghalalkan hubungan serta hidup bahagia.

“Seperti yang pernah saya katakan, saya tak mera.mpas dia daripada sesiapa. Tidak daripada anak-anak dia atau mana-mana wanita lain. Bukan saya cari dia. Dia yang memunculkan diri dalam hidup saya. Ini qada dan qadar” katanya lagi.

Ditanya mengapa dia masih belum berjumpa dengan anak-anak Azri, Azra berkata, sampai masanya nanti pasti mereka akan bertemu juga.

Bukan dalam waktu h.uru-h.ara sekarang. Saya pun perlukan masa untuk bertenang dengan apa yang berlaku. Mereka anak-anak pun sedia maklum keadaan kawangan Azri macam mana. Kalau saya sca.mmer, saya tak layan Azri. Ramai nama besar lain ada di sekeliling kerjaya saya.

“Saya boleh tarik diri kalau ini boleh merosakkan re.putasi dan kerjaya saya. Tapi, kalau Azri g.ila selepas ni, jangan salahkan saya. Saya dah penat sebenarnya Kerjaya saya banyak terganggu”

“Lagi satu, saya nak betulkan kenyataan pihak sebelah sana. Saya bukan peminat Azri Iskandar. Saya tak tengok lakonan Azri. Tetapi sebaliknya Azri adalah peminat tulisan-tulisan saya. Terang-terang, Azri sendiri yang cakap tentang hal ini dulu” katanya lagi.

Tentang bu.kti ijazah kedoktoran PhD yang diperolehinya daripada salah sebuah universiti di Seattle, Amerika Syarikat, Azra memberitahu bahawa dia tidak perlu membu.ktikan kepada sesiapa tentang kesahihan latar belakang akademiknya itu.

“Itu per.ibadi saya. Saya bukan minta kerja daripada sesiapa sampai perlu tunjukkan semua vitae kurikulum CV saya. Siapa pun tidak boleh paksa saya d.edahkan perkara itu. Ia sangat s.ulit dan peribadi”

“Saya tidak me.nipu sesiapa dan tidak ada kepentingan untuk men.ipu. Takkan saya nak bercinta dengan Azri Iskandar sampai nak kena tunjuk habis semua ijazah saya,” katanya.

Azra terkait dalam i.su perc.eraian Azri Iskandar dengan Ellie Suriaty apabila Azri membuat pengumuan mahu mengahwini dan merisiknya sebelum 23 Jun ini selepas mereka dikatakan bertemu buat kali pertama 29 Mei lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Sumber : TV3 / GTRN / IG / achikdia.com