Disebabkan Ada N3tizen Yang Sibvk Nak Tahu Lana Nodin Buat Hidung Ke Tak, Akhirnya Tuan Badan Ded4h Cerita Sebenar, Memang Sangat CooI Dan Tak MeIenting Pun

Baru ini, perkongsian video pelakon Lana Nodin di laman sosial mendapat perhatian netizen gara-gara bentuk hidung yang dikatakan berbeza daripada sebelum ini.

Segelintir netizen mula membuat spekvlasi dan menvduh pelakon tersebut melakukan rawatan bagi mencantikkan lagi hidungnya.

Terpaksa berkongsi cerita peribadinya, Lana atau nama sebenarnya Mazlina Hasan Nordin mengakui pernah menjalani pembed4han rhinoplasty bagi membetulkan hidungnya yang patah akibat kem4langan ketika zaman persekolahan.

Menurut aktres berusia 44 tahun berkenaan, keceederaan itu berlaku selepas dia terj4tuh ketika menunggang motosikal jenis RXZ sewaktu dalam perjalanan pulang ke rumahnya di kawasan kampung Felda.

“Sebenarnya ini peribadi saya yang tak perlu cerita pun tapi sibuk nak tahu. Korang pun dah banyak buat d0sa kering. Hidung saya ini masa saya sekolah, saya acc1dent”

“Masa itu balik kampung Felda, yang tanah-tanah merah tu. Tangan ini duk gatal nak bawa motor RXZ, lepas itu tak tahu bawa sampai j4tuh tersungkur. Hidung berdarah… patah”

“Sejak dari itu, hidung saya memang senget. Kena pakai besi untuk beberapa tahun. Lepas itu, disarankan buka dan saya buka letak plastik. Sebab tak tahan, besi sejuk”

“Hidung saya senget sampai sekarang. Orang tanya kenapa buat hidung ke? Memang aku buat sebab dipaksa buat hidung p4tah dah lama dah,” kata Lana.

Tangan ini duk gatal nak bawa motor RXZ, lepas itu tak tahu bawa sampai j4tuh tersungkur

Dalam pada itu, pelakon drama siri Kekasih Hati Mr Bodyguard ini berkata prosedur rhinoplasty yang dilakukan hanya bert4han lima hingga 10 tahun saja.

“Bila kita tukar rhinoplasty ini, ada jangka hayat. Lima, enam tahun… 10 tahun kena tukar. Jadi saya tukar supaya hidung tidak bernanah. Pakai tulang telinga. Apa lagi yang korang nak tahu?”

Suami Lana anggap tiada orang yang sempurna

“Sibuk nau dengan hidung aku. Lubang lain tak nak tahu? Asyik tanya lubang hidung aku saja. Yang brader tu, kata tukar kejadian Tuhan apa la… eh kau tengok muka aku. Semua original la,” ujarnya.

Sementara itu, Lana menganggap manusia terutama segelintir orang Melayu sentiasa bersangka bvruk terhadap sesuatu disebabkan mempunyai hati yang terlalu hitam.

“Manusia ini, sorry to say, orang Melayu hati tak pernah bersih. Ada saja bersangka buruk, cuba la bersangka baik. Sebab apa hati dah terlalu hitam”

“Cuba bersangka baik, hati kita bersih. Kau tak tahu apa cerita aku, kau sibuk nak tahu ni lubang Michael Jackson la. Aku tahu la apa aku buat”

“Tak payah ajar aku. Dah umur 44 ini dah tahu apa benda nak buat. Kalau aku jenis nak buat, dah lama dah jadi macam ini (bibir tebal)… tak ada maknanya,” katanya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: mstar