KaIi Ini Fatin Afeefa Dikatakan P4ksa Kek4sih Cer4ikan Isteri PuIa

Isteri kepada kekasih pelakon Fatin Afeefa mendedahkan sudah hampir tiga tahun pasangan ini menjalinkan hubungan bersama.

D4kwa isteri lelaki tersebut, Fatin dikatakan pernah menghubunginya sendiri menangis teresak-esak berjanji untuk tidak lagi mengganggu rumah tangganya tetapi itu hanya dusta semata-mata.

“Fatin bersama suami saya atas dasar nak hidup mewah dan kepuasan n4fsu saja selama tiga tahun ini. Awal-awal dulu suami saya ada beli sebuah kereta Mercedes tapi saya tarik balik sebab beli atas nama syarikat”

“Tapi selepas setahun, Fatin ada beli kereta Audi yang didaftarkan atas nama dia sendiri. Tapi saya percaya suami saya yang bayar untuk down payment”

“Saya pernah jumpa bank statement dan resit-resit pembelian barang mewah seperti cincin dan beg tangan. Saya percaya barang-barang tersebut dibeli untuk Fatin”

“Sewa rumah pun mesti suami saya tolong bayarkan juga. Tu yang Fatin bersungguh-sungguh nak saya pergi”

“Dia pernah hubungi saya tahun lepas kononnya dia tak akan jumpa suami saya lagi tapi itu semua drama”

“Saya percaya dia berpindah ke Kuala Lumpur setelah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menghubunginya berhubung laporan yang saya buat”

“Kalau suami saya tak datang, dia akan ugvt. Selalunya dia akan cakap nak bnuh diri, dia klar tangan macam dulu. Takpun dia tawar diri untuk buat apa saja,” dakwanya kepada Gempak.

Dakwa isteri kepada lelaki tersebut lagi, pelakon drama Red Velvet itu ada membuat satu akaun p4lsu untuk menyuruhnya bercer4i dengan suami”

“Fatin ada buat satu akaun p4lsu lepastu direct message (DM) saya untuk tinggalkan suami saya. Dia kata suami saya jelas sukakan dia, kalau tak hubungan mereka tak kekal sampai tiga tahun”

“Dalam mesej tu juga Fatin kata saya tak perlu meroy4n sebab dah tau suami peni1pu baik angkat kaki dan jalan. Tak perlu untuk bersama lagi.

“Dia pandai nasihat saya tapi diri sendiri tak sedar. Kalau betul suami saya sukakan dia, dah lama tukar agama (convert) dan kahwin dengan dia,” dakwanya lagi.

Dalam pada itu, tegas isteri kepada lelaki tersebut, sebab utama dia masih mempertahankan mahligai yang dibina adalah kerana anak-anak.

“Saya ada tiga orang anak yg masih kecil lagi. Sejujurnya saya cukup kecewa dan terkilan dengan tindakan suami saya itu”

“Saya pernah lari dari rumah malah pernah juga ambil tindakan mahk4mah ke atas suami, laporan polis juga ada”

“Saya pernah balik kampung dan anak-anak ditinggalkan dengan suami sebab mereka masih bersekolah. Selepas dua minggu keadaan mereka dah tak terurus”

“Kalau saya bawa mereka sekali lepastu suami tak bagi nafkah macam mana persekolahan dan nasib anak-anak saya?”

“Memang saya sentiasa terfikir untuk keluar bekerja dan hidup bersama anak-anak sahaja namun saya takda keluarga sendiri di Kuala Lumpur”

“Kalau ada senang juga, boleh tumpangkan anak-anak kat rumah keluarga sementara keluar bekerja”

“Kalau saya pentingkan diri macam mereka, saya tak perlu fikir anak-anak. Saya boleh saja angkat kaki dan keluar dari rumah”

“Tapi saya tak sampai hati nak buat macam tu sebab saya tau anak-anak akan menjadi m4ngsa. Takkan saya nak tinggalkan mereka hidup tak tentu hala kan?”

“Bercer4i bukan satu proses yang cepat, ianya rumit dan mengambil masa serta melibatkan wang yang banyak,” kata ibu kepada tiga orang anak itu.

Tahun lalu, nama Fatin Afeefa pernah dikaitkan dengan kontr0versi selepas terdapat netizen yang menemui foto pnasnya bersama lelaki itu.

Fatin merupakan ibu tunggal kepada dua orang anak

Terdahulu, Fatin pernah berkahwin dengan pelakon Adam Shahz pada Disember 2013 dan bercer4i pada 2017.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Gempak/achikdia.com