Ramai Netizen Pvas Hati BiIa Komen Ira Kazar Di IG Syamsul Tiba-Tiba Di Padam, Nak Tvnjuk Bahagia La Tu

Kisah rumahtangga pengarah terkenal, Syamsul Yusof sehingga ke hari ini nampaknya masih menjadi perhatian netizen.

Sampai ada yang perasan ‘sesuatu’ di salah satu hantaran Syamsul di Instagram. Apa tu?

Salah seorang pengguna TikTok, menggunakan akaun miangmore memuat naik perbezaan sebelum dan selepas di mana komen isteri kedua Syamsul iaitu Ira Kazar didapati tiba-tiba menghilang.

Komen Ira Kaza hilang

Pengguna TikTok itu menganggap tindakan Ira Kaza ‘muncul’ ketika isunya masih panas seperti minta dikecam.

Bagaimanapun, tak dapat dipastikan sama ada komen itu dipadam oleh Syamsul atau Ira sendiri.

Cepat je perasan netizen ni kan? Laju betul..

Pernah viral video gelek & kenali siapa Ira Kazar sebenarnya

Sejak akhir-akhir ini nama Ira Kazar panas diperkatakan apabila dikaitkan dengan pelbagai isu sensitif seperti penyondol, perampas, poligami dan sebagainya.

Lebih hangat lagi apabila pengarah Syamsul Yusof mengumumkan sudah pun sah bernikah dengan anak kepada pelakon veteran, Kazar Saisi itu sebagai isteri kedua di Thailand pada 6 Januari lalu.

Pengumuman itu telah membuatkan pelakon Puteri Sarah Liyana yang merupakan isteri pertama Syamsul juga menjadi tumpuan kaum wanita dan netizen selepas didakwa teraniaya kerana tidak mengetahui mengenai hal berkenaan sebelum ini.

Malah perbalahan antara Puteri Sarah yang merupakan ibu kepada dua orang anak dan Syamsul terus rancak di media sosial serta saling berbalas kenyataan mengenai rumah tangga mereka di Instagram.

Terdahulu, nama Ira Kazar juga sudah lama dipetik netizen serta Puteri Sarah sebelum ini apabila dituduh menjadi pemusnah rumah tangga pasangan itu.

Namun siapakah sebenarnya Ira Kazar? Melalui carian Gempak, berikut merupakan biodata wanita yang baru berusia 28 tahun ini:

Tapi pasti ramai yang tertanya-tanya bagaimana Ira Kazar dikenali? Difahamkan, Ira mula mengetengahkan diri dan bakatnya melalui nyanyian dan tarian di media sosial sehingga dia dikenali dan disukai ramai sehingga mempunyai banyak pengikut di Instagram dan TikTok.

Malah, menurut dari pencarian Gempak, Ira juga pernah menyertai uji bakat program realiti Akademi Fantasia 2016 (AF2016). Namun tidak berjaya menjadi finalis program berkenaan.

Bukan itu sahaja, jika diimbau kembali Ira sering dikaitkan dengan kontroversi apabila pernah menjadi tular gara-gara video bergeleknya dengan ghairah di media sosial pada tahun 2016. Video berkenaan menunjukkan Ira yang ketika itu belum bertudung telah bergelek dengan memakai seluar legging ketat sehingga menampakkan bentuk punggungnya yang menggoda.

Bapanya, Kazar kemudian dalam responnya kepada media ketika itu menyifatkan sebagai ia perlakuan biasa bagi seorang remaja yang meningkat dewasa namun turut meluahkan rasa kesal dan sedih dengan tomohan yang dilemparkan terhadap dirinya yang dianggap seolah-olah tidak tegas dalam mendidik anak.

Tidak lama selepas itu, nama Ira Kazar sekali lagi panas apabila memuat naik foto mencium pipi seorang lelaki di Insta Story miliknya. Dia dikecam teruk dengan perlakuan itu.

Namun Kazar sekali lagi tampil menjelaskan bahawa dia mengenali lelaki tersebut iaitu sepupu Ira. Bagaimana pun tetap akui ia kesilapan anaknya dan bakal menegur supaya ia tidak lagi berulang.

Ira sebelum ini seorang gadis yang tidak bertudung dan berambut panjang malah popular dengan imej seperti penyanyi Avril Lavigne.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like Page Kami Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: TT Syamsul/achikdia.com