Tidak Berdiam Diri, Akhirnya Damian Mikhail Bvka Mvlut lsu Nak Kena S4man Dengan Aliff Syukri RM1 JUTA

Baru ini Datuk Aliff Syukri membawa khabar ingin menyaman seseorang kerana dilabel dengan gelaran ingin mem0ndan.

Dari beberapa hint, individu yang dimaksudkan ialah penyanyi Damian Mikhail yang juga merupakan anggota asal kumpulan VE.

Dari laporan portal Harian Metro, Aliff Syukri nak sam4n sebanyak RM1 juta kerana kenyataan yang dikeluarkan oleh Damian baru-baru ini di laman IG miliknya.

“Dia tak patut tulis macam tu pada saya. Jika nak mengta tentang suara saya, saya tak kisah sangat sebab ramai je artis buat macam tu”

“Namun kalau dah babitkan hal sensit1f macam ni, dan petik nama saya bagi saya ini benda yang tak betul”

“Saya dah serahkan hal ini pada lawyer. Nak samn dia sebanyak RM1 juta. Biar pihak berwajib yang akan buat kerja”

Jelas Aliff lagi, kenyataan itu hanya memalukan dirinya

“Saya pakai baju Melayu dalam video itu. Saya tak berpakaian wanita. Jadi, sangat tak wajar dia cakap saya macam tu. Sebenarnya saya pun tak pernah kenal dia.”

Setelah 1su ini v1ral, Damian dilihat telah pun memadam posting serta kenyataan berkaitan Aliff Syukri itu.

Selain itu, Damina juga ada menulis dan menyatakan bahawa dirinya okey. Melalui beberapa entry, Damina memberitahu dia tak mahu bercerita lebih lanjut.

“Selamat berpuasa semua, semoga semuanya baik-baik saja. Saling mendoakan antara satu sama lain. Korang okey tak, saya ni okey saja”

“Senyum saja, tak perlu kata apa-apa”

Ini antara kenyataan yang dimuatnaik oleh Damian Mikhail di laman IG miliknya

Sementara itu, Damian juga menddahkan bahawa Facebook miliknya tidak boeh digunakan buat sementara ini. Ianya kerana ada orang yang dah buat rep0rt.

Damian Mikhail turut berterima kasih kepada semua yang memberi komen dan kata-kata semangat buat dirinya.

“Saya hargai korang semua, samada yg saya kenali mahupun tidak”

“Terima kasih diatas segala sokongan & doa yg baik2 yg berterusan drp korang di bulan yg mulia ini. Semoga Allah terus memberikan kita semua hidayah & membuka hati kita semua utk terus perbaiki diri kita dan saling mendoakan sesama kita”

“Sesungguhnya saya cuma orang yg biasa shj, bukan hartawan, bukan vvip tapi seorang hamba Allah yg akan sentiasa cuba buat yg terbaik kerana Allah SWT. Tiada apa yg saya mahukan selain daripada yg baik2 shj buat kita semua tak kira orang yang suka atau tidak,” tulisnya di Instagram.

STAY STRONG BANG…

Lawan Bro!

Kami di belakang kamu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: HM, IG Damian Mikhail