Tagline Produk Baru Neelofa Mendapat Kecaman Dari Netizen

Belum habis reda k0ntr0versi Langkawi, sekali lagi selebriti Neelofa menggemp4rkan media sosi4l dengan mengeluarkan selipar mesra muslim.

Berkolobrasi bersama jenama selipar antarabangsa, pengantin baru tersebut dilihat selesa apabila memperkenalkan produk selipar yang seolah-olah mempunyai kaitan dengan agama.

Dengan rekaan yang didkwa antl licin, selipar tersebut sangat sesuai digunakan oleh umat Islam. Hal inilah yang membuatkan netlzen berasa m4rah. Sudahlah membawa imej muslim, produk pun mahu tungg4ng agama?

Foto : IG Story

Lalu, berb0ndong-b0ndong k0men yang mengkrltik dan juga menylndlr Neelofa.

Terdahulu, netlzen juga mengkrltlk 4ksl suaminya, PU Riz bersugl di dalam kereta lalu dikongsikan di media sosi4l. Persoalannya, mengapa perlu berkongsi dengan orang ramai? Kan dah jadi ump4tan.

Foto : IG Story

Tetapi krltlklah macam mana sekalipun, ramai peminat tegar yang akan membeli produk mereka. Jadi, bila nak habis cerita macam ni?

Peminat Berpaling T4dah Nak B0ik0t Neelofa Sebab ‘Angkvh’?

Netizen meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan Neelofa berhubung isv menyal4hgunakan permlt rentas negeri dan pel4nggaran prosedur oper4si standard (S0P) pada majlis perkahwinannya baru-baru ini.

Mereka menyifatkan kenyataan Neelofa kedengaran angkvh hingga ada yang mahu memb0ik0t selebriti popular itu.

“Selain tudung dan susu pisang, apa lagi produk yang berkaitan Neelofa perlu dib0ik0t?” antara luahan warganet.

Kec0h di media sosi4l semalam mengenai kenyataan mahu memb0ik0t Neelofa yang menurut netlzen, sepatutnya meminta maaf atas kesalahan dilakukan dan bukannya mengeluarkan kenyataan berb4ur angkvh.

Rata-rata netlzen berpendapat Neelofa sepatutnya meminta maaf atas kesal4han dilakukan dan bukannya mengeluarkan kenyataan berbaur angkvh.

“Minta maaf Neelofa, sebelum ini saya memang minat awak tetapi tidak lagi sekarang.

“Awak sepatutnya meminta maaf bukannya keluarkan kenyataan berl4gak dengan rezeki diberikan,” tulis seorang netlzen.

Kelmarin, Kosmo! melap0rkan pelakon, pengacara dan usahawan itu memohon agar diberikan isu terbabit secara profesional dengan pihak berkuasa.

Neelofa dan Haris Ismail dilaporkan selesai memberi keterangan di Ibu Pejabat P0lis Daerah Dang Wangi kelmarin.

Terdahulu Kosmo! melap0rkan sejak minggu lalu nama pasangan yang mendirikan rumah tangga pada 27 Mac itu menjadi bualan h4ngat netlzen selepas mereka dikatakan bersiar-siar, bermain jetski dan menaiki kereta kabel sebagai mana yang dikongsikan dalam Instagramnya ketika dalam tempoh lawatan kerja di pulau peranginan berkenaan.

“Saya Sangat Tek4nkan Keberkatan Dalam Setiap Perkara,” – Pintu Rezeki Makin Bertambah, Neelofa Bersyukur

Selebriti dan usahawan popular, Neelofa meluahkan rasa syukur kerana telah dilimpahi dengan rezeki yang luas, lebih-lebih lagi selepas baru berkahwin.

Bagaimanapun, Neelofa menyifatkan dia dan suami, PU Riz lebih mengutamakan mengenai s0al keberkatan dalam setiap perkara yang mereka lakukan.

“Alhamdulillah, kami berkahwin pun baru je seminggu. Jadi, apa-apapun bentuk rezeki yang diterima sama ada suami atau diri saya sendiri, yang paling saya utamakan adalah keberkatan.

“Kalau kita terlalu luangkan masa untuk kej4r segalanya tapi tiada berkatnya, kita akan penat dan rasa membazlr sahaja.

“Saya sangat tekankan kepada keberkatan dalam setiap perkara yang saya lakukan InsyaAllah,” katanya kepada MH.

Pemenang trofi Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular 29 (ABP29) itu berkata sedemikian sewaktu ditemui di majlis tandatangan produk terbaharu Fipper x The Noor di Hotel Marriot, Putrajaya pada Isnin.

Pada masa sama, Neelofa turut memaklum segala urusan kerjanya sewaktu di Kedah telah berjalan dengan lancar meskipun dikrltlk oleh segelintir pihak yang mend4kwa dia dan suami telah menyal4hgunakan kebenaran merentas negeri.

“InsyaAllah dengan kerjasama bersama pihak Chatime, saya akan buka beberapa oulet di sana (Kedah).

“Jadi sebelum puasa saya cuba selesaikan apa yang perlu. Alhamdulillah segalanya dapat dibuat pada minggu lepas.

“Walaupun setelah apa yang terjadi termasuklah impak daripada orang ramai, kami telah ditawarkan untuk membuka lebih daripada satu cawangan.

“Terima kasih kepada anda semua kerana telah memberikan ‘free marketing’ dan membuka rezeki kepada saya.

“Rasanya saya tidak perlu bercakap mengenai segala tindakan saya kerana segalanya ada sebab-sebab yang tersendiri mengikt keadaan dan keperluan saya pada ketika itu,” katanya lagi.

Ditanya mengenai perasaannya menyambut bulan Ramadan sebagai seorang isteri, Neelofa mengakui dia berasa sangat teruja kerana ini antara momen-momen yang amat dia nanti-nantikan.

“Ada beberapa perkara sebenarnya didalam perancangan saya tetapi sekiranya perkara tersebut tidak dapat dilaksanakan, saya akan berpuasa di sini bersama keluarga seperti biasa.

“Sejujurnya saya teruja kerana ini juga merupakan perkara yang saya tunggu-tunggu.

“Banyak masa akan dipenuhi dengan program-program tersendiri terutamanya ketika di rumah,” akhirinya.

Sumber: http://trendingsangat.pw/2021/04/neelofa-lancar-produk-baru-tapi-tagline-dia-buat-ramai-tak-senang-duduk/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You! Xièxiè! Naṉṟi!!!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: